Bukle Horeca Goksel Sahin - tekstylia i galanteria hotelowa
Ogrodowa 3A, 05-119 Michałów-Reginów
w godz. 9.00 -15.30: 22 243 95 61 lub 600 001 582
biuro@bukle.com.pl

Regulamin sklepu

Wyposażenie hotelowe - kapcie, szlafroki, galanteria, kosmetyki - Bukle Horeca

Regulamin sklepu

Informacje ogólne

 

  1. Niniejsza hurtownia internetowa jest własnością firmy Bukle Horeca Göksel Şahin, z siedzibą w Warszawa 03-287, ul. Stanisława Chudoby 82C, NIP 524-262-31-09, zwaną dalej Sprzedawcą.
  2. Sklep oferuje artykuły tekstylne, galanterię hotelową oraz takowe kosmetyki o charakterze dekoracyjnym i użytkowym. Oferta sklepu obowiązuje na terenie Unii Europejskiej.
  3. Zakupu dokonywać mogą wyłącznie osoby pełnoletnie.
  4. Wysyłając zamówienie poprzez wypełnienie formularza Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych zawartych w formularzu zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 2002 nr 102 poz.926), z późniejszymi zmianami. Zgodnie z Ustawą Klient ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz żądania usunięcia danych z bazy. Dane te są poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
  5. Oferta sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art. 543, a zatem złożone przez klienta zamówienie nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia lub wysyłając list e-mail zawierający zamówienie, składa Sprzedawcy jedynie ofertę kupna określonego towaru.

Dostępność towarów

Dostępność towarów podana jest przy ich opisach w sklepie internetowym.

Ceny

Wszystkie ceny podane są w złotych polskich w kwotach netto, bez podatku VAT. Koszt całkowity netto, wartość podatku VAT, wartość zamówienia brutto jest podawany podczas finalizacji zakupu, włącznie z kosztem przesyłki brutto.
Cena każdego towaru w chwili złożenia przez klienta zamówienia jest wiążąca.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Składanie zamówienia

Realizowane są zamówienia przysyłane za pośrednictwem sklepu internetowego oraz telefonicznie ((22)243-95-61).
Klient składający zamówienie zobowiązany jest do podania adresu e-mail i telefonu kontaktowego w celu rejestracji, potwierdzenia przyjęcia zamówienia, powiadomienia o niemożliwości jego realizacji lub wyjaśnienia wątpliwości.
Zamówienia bez podanego adresu e-mail lub telefonu kontaktowego nie będą realizowane.
Jeśli chcą Państwo złożyć zamówienie drogą internetową z wykorzystaniem poczty elektronicznej prosimy o zawarcie w zamówieniu następujących informacji: Nazwa (i numer produktu), kolor (kolor podszycia), ilość sztuk (metrów), sposób wysyłki, Państwa dane adresowe i numer telefonu kontaktowego.
Jeśli decydują się Państwo na zakup towaru, który jest dostępny w sklepie, zamówienie może być zmienione lub anulowane do momentu uzyskania statusu “”w trakcie realizacji””. W momencie gdy zamówienie uzyska taki status nie ma możliwości rezygnacji lub zmiany zamówienia. W razie jakichkolwiek problemów, prosimy się z nami kontaktować.

Zapłata za towar

Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:

  •  przelew bankowy na podany niżej nr konta,
  • szybki przelew online za pośrednictwem Przelewy24

Odbierając zamówiony towar w siedzibie firmy Bukle Horeca Göksel Şahin, z siedzibą w Warszawa 03-287, ul. Stanisława Chudoby 82C, możecie Państwo zapłacić za towar gotówką.

Realizacja zamówienia

Realizacja zamówienia rozpoczyna się w zależności od rodzaju płatności.

  • Jeżeli dokonują Państwo szybkiej płatności za pośrednictwem Przelewy24, realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie otrzymania wpłynięcia informacji od Przelewy24 o dokonaniu płatności
  • Jeżeli dokonują Państwo płatności za pomocą przelewu bankowego, realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie wpłynięcia należnej kwoty na konto Bukle Horeca Göksel Şahin lub otrzymania przez nas potwierdzenia bankowego poprzez e-mail

Konto: 27 2490 0005 0000 4500 1417 6733

Nazwa: BUKLE HORECA Goksel Sahin

NIP: 524-26-23-109

Nr tel: 222439561

Adres: Stanisława Chudoby 82C, 03-287 Warszawa, Polska

  • Jeżeli decydują się Państwo na zapłatę za pomocą pobrania pocztowego, realizację zamówienia rozpoczynamy po otrzymaniu od Państwa potwierdzenia zakupu e-mailem lub faksem. W chwili rozpoczęcia realizacji zamówienia skontaktujemy się z Państwem, żeby powiadomić, kiedy towar zostanie wysłany.

Wysyłka

Koszty wysyłki zależne są od formy dostawy na jaką się Państwo zdecydujecie i są doliczane do wartości zamówienia.
Zamówienia można składać przez całą dobę każdego dnia tygodnia. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia.
Po złożeniu zamówienia system wygeneruje e-maila z potwierdzeniem zamówienia. Zamówienie zostało przyjęte do realizacji dopiero w momencie, gdy otrzymają Państwo e-maila z potwierdzeniem realizacji. Realizacja zostanie potwierdzona najpóźniej do g.17.00 następnego dnia roboczego.
Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w terminach odpowiednich do artykułów od daty otrzymania przez Sprzedawcę formularza zamówienia.
W przypadku dłuższego terminu realizacji Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia innego terminu. W takim przypadku Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia.
Jeśli życzycie sobie Państwo, żeby towar był wysłany za pośrednictwem innej firmy kurierskiej prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów.
Zamówiony przez Państwa towar może być także odebrany przez Państwa osobiście w siedzibie naszej firmy w Bukle Horeca Göksel Şahin, z siedzibą w Warszawa 03-287, ul. Stanisława Chudoby 82C.

Dokumentacja zakupu

Do każdego zamówienia załączona jest faktura VAT. Prosimy o podanie danych do faktury w formularzu zamówienia, pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

Prawo do odstąpienia

Maja Państwo prawo do odstąpienia od niniejszej mowy w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

W przypadku sprzedaży jednego towaru, termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

W przypadku zakupu towarów, które są dostarczane partiami lub w częściach, termin do odstapienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, firmę Bukle Horeca Göksel Şahin, z siedzibą w Warszawa 03-287, ul. Stanisława Chudoby 82C, dostępnej pod numerem telefonu: (22)243-95-61 i adresem e-mail sklep@bukle.com.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, e-mailem). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, ale nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy, w sytuacji odstąpienia od umowy, konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, więc będą musieli Państwo ponieść taki koszt.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

– umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem  dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przelewem na podany przez Państwa numer konta. W związku z tym zwrotem, nie ponoszą Państwo żadnych płatności.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

Proszę odesłać rzecz na adres siedziby firmy Bukle Horeca Göksel Şahin, z siedzibą w Warszawa 03-287, ul. Stanisława Chudoby 82C, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu o umowy . Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Reklamacje

W chwili odbioru towaru Klient jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni, od daty otrzymania przez sklep reklamowanego towaru. W tym terminie sprzedawca zobowiązuje się do powiadomienia klienta o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

W razie stwierdzenia przez Klienta jakichkolwiek uszkodzeń lub wad ukrytych towaru, prosimy o powiadomienie Sprzedawcy drogą pocztową w celu uzgodnienia sposobu załatwienia reklamacji. Podstawą do reklamacji stanowi dowód zakupu.
Wszelkie artykuły oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte rękojmią za wady ukryte na okres dwóch lat.

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Uwagi

Dołożyliśmy wszelkich starań aby fotografie przedstawiały oferowane przez nas produkty jak najwierniej, ale nie zawsze możliwe jest wierne oddanie kolorystyki przedmiotu, dlatego zachęcamy do odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy.
Zamówiony przez Państwa towar staramy się zawsze zapakować bardzo dokładnie. Ewentualne rabaty ustalane są indywidualnie pod klienta. Wysokość rabatu będzie widoczna przy zakupie towaru.